reklama

Sladkosť žitia

Mám rada zmrzlinu. Úprimne povedané, v prítomnosti dobrej zmrzliny sa správam nekontrolovane. Mojím výkonom je 18 porcii zmrzliny vyjedených priamo z termosky, prinesenej zo zmrzlinárne. Na posedenie. Priznávam - bolo mi potom zle

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V posledných rokoch dostala moja záľuba v zmrzline poriadne zabrať. Alergia na kravské mlieko mi neumožňuje hodovať v každej zmrzlinárni a už vôbec nie neobmedzene. Takže, keď niekde v zmrzlinovej ponuke objavím sorbet, môj mlsný jazýček zaplesá. Sorbet je len ovocná ľadová drť, takže alergia nehrozí.

I otvorili nedávno pred budovou, v ktorej pracujem, taký maličký kiosk. Len kebab, pizza a zmrzlina. Ale hneď štyri druhy sorbetu. Malinový, jahodový, lesné ovocie a mango. No neodolala som, hanba, nehanba – na oslavu krásneho slnečného dňa som si dala všetky štyri. Riadna ľadová veža v kornútku do ruky. S radostným zábleskom v očiach som vykročila k prechodu cez cestu. Tam som disciplinovane zastala a rozkošnícky olizovala svoj prídel sladkého ľadu. V tom zmrzlinovom opojení som si ani nevšimla, že som si zababrala špičku nosa a jedno líce. Na prechode zastalo okoloidúce auto a šofér sa ma cez otvorené okienko opýtal: 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„ Majú dobrú zmrzlinu?“

Ja, úprimne nadšená ako malé dieťa, som hneď odpovedala:

„ Skvelú. A len za 80 centov. Prečo?“

Chlapík sa na mňa zoširoka usmial.

„ Vidieť to na vás!“

Zdesená som si siahla na líce.

„Máte ju všade. Aj na nose!“

A so smiechom vyrazil autom preč.

Ja som si, tiež so smiechom, olízala nos a vzápätí som si stekajúcou zmrzlinou zababrala ruky. Obe.

Život má niekedy aj sladké stránky.

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu