reklama

Príjemné zimomriavky

V lete sa pesničky počúvajú akosi inakšie. Tak celotelovo. Aspoň ja to tak mám. Možno to súvisí s prázdninovými spomienkami a emóciami v nich obsiahnutými.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ale je pár pesničiek, ktoré ma, bez ohľadu na ročné obdobie, dokážu spoľahlivo preniesť do náručia (alebo aspoň do blízkosti) konkrétneho muža. Každý muž, ku ktorému som kedykoľvek pocítila neštandardne pozitívne pnutie v srdcovej oblasti, má v mojej mysli pridelenú pesničku. Dotyční o tomto spojení netušia. Nikdy som ho nijakému konkrétnemu chlapovi nepovedala. Nie je to totiž tá pieseň, ktorá letela v čase, keď sme spolu vstupovali do citových interakcii. Skôr opačne, sú to texty piesni, ktoré vystihovali náladu, v ktorej sme sa ocitli. Popisujú miesto alebo charakter, či konanie onoho mužného muža. Raz to bola dokonca pieseň, ktorou ako keby som hovorila ja k nemu. Jednoducho, sú to pesničky, ktoré keď počujem, vidím pred sebou presne toho chlapa – takého, aký bol. Mladý, krásny a zamilovaný. Alebo aspoň šarmantný a zaľúbený. V tom je čaro mojich spomienok spojených s hudbou. Nestarnú. Ani spomienky, ani ľudia v nich.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Muži sa mi akosi minuli, ale pesničky ostávajú. A v tomto letnom počasí mi z nich i naďalej naskakujú príjemné zimomriavky.

Pre jedného spomienkového.

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu