reklama

LÁSKAvosti života

alebo skôr tie milé okamihy, keď máte v duši ten dobrý pocit, že svet sa krúti tým správnym smerom. Každý z nás to pozná. Možno len krátky výjav, známa situácia a na tvári sa vám rozleje pobavený úsmev.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ja to tak mám skoro ráno cez týždeň. Cestou do práce stretávam, či skôr vídavam – pretože ja sedím v aute - staršieho pána so psom. Je to veľmi unikátna dvojica, obaja sú totiž vášniví bežci. Pán je šľachovitý dohneda opálený sedemdesiatnik a psík je štíhly vlčiak s šedivou papuľkou. Sú absolútne dokonale zohratí. Bežia každý svojim tempom a predsa sú spolu. Pán na prechodoch počká na psieho spolubežca, ktorý sa kedy tedy psím spôsobom zabudne pri čítaní najnovších močových správ. Pes kopíruje perfektný bežecký štýl svojho pána a podáva výkon, ktorý by zahanbil omnoho mladších dvojnožcov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len veľmi zriedka pán behá bez psíka, vtedy mi vždy prebehnú zimomriavky, či sa vlčiakovi-seniorovi niečo nestalo. Potom si uvedomím, že je príliš teplo/zima a pán svojho postaršieho sparingpartnera ohľaduplne nechal doma.

Ale vždy, keď ich ráno stretnem, mám na chvíľu len skvelý pocit, že všetko je v najlepšom poriadku. Že svet sa točí správnym smerom. Že dnes bude dobrý deň a život má zmysel, lebo veci sa dejú od rána tak ako sa majú diať.

A potom ma napadne (či skôr len tichúčko dúfam), že snáď aj moja prítomnosť prináša niekomu úsmev na tvár alebo len tak do kutiku duše. Môj život je na to dostatočne štruktúrovaný a rutina psíčkarky, blogerky a vytrvalostnej plavkyne tomu tiež nahráva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rada si predstavujem, že aj pri pohľade na mňa sa niekto pousmeje a povie si, život je ku mne láskavý a prináša mi opäť jeden pekný deň.

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu