reklama

Plávam s prúdom

Štyri a pol ľadového medveďa plávalo vo Váhu. Teda, medveďov vo vode bolo oveľa viac. Na zimnom plávaní v Seredi sa pred stovkou divákov do ľadovej vážskej vody zanorilo 63 plavcov. No len 4 a pol bolo z Ľadových medveďov (ĽMB).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tá polovica som bola ja. Nie že by som bola taká podmierečná fyzicky, to len moje otužilecké skúsenosti sú malé. Trojmesačné. Vlastne ani ľadový medveď ešte nie som, som medvieďa v ročnej karanténe. To pre istotu, keby môj zápal pre otužovanie náhodou ochladol. 

Nástup plavcov
Nástup plavcov 

Ako správne veľkomestské dieťa som v rieke plávala po prvýkrát. Rešpekt mi zvieral žalúdok a oslaboval nohy. Podmienky boli, pre mňa, viac ako priaznivé. Vzduch príjemných 10 stupňov. Zo začiatku svietilo slnko, potom ho zakryli sivasté mraky. Voda mala mrazivé 2 stupne. Ale obdiv naobliekaných divákov zahrial a medvede z celého západného Slovenska preplávali vodami Váhu v pohode a bezpečne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Do vody
Do vody 

Mňa osobne najprv prekvapila plytká voda pri brehu, v strede toku sa to dalo zniesť. A keďže rieka je rýchla, mojich testovacích 100 metrov ubehlo doslova ako voda.

Ja vo Váhu
Ja vo Váhu 

Ani som sa nestihla poriadne báť. Váh ma na konci síce trochu poťahal za nohu, keď ma nechcel pustiť zo svojho ľadového objatia, ale stačilo pár silnejších temp a už som svoj krst riečnou vodou mala za sebou. A neklepalo ma (ani zima, ani strach). Skvelá skúsenosť, už sa teším, ako si ju zopakujem.

Diplom absolventa
Diplom absolventa 

No na Dunaj to tento rok ešte asi nebude. Či?

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu