reklama

Trochu iná Veľká noc

Na Bielu sobotu som trochu neplánovane a trochu náhodou zablúdila na Olšanské hřbitovy v Prahe. S fotoaparátom. Bola som tak prekvapená tým, čo som uvidela, že som neodolala. A urobila som pár záberov. Nikdy som nikde nič podobné nevidela.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

A ani som nevedela, že sa niekde niečo také robí....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Som len nedovzdelaná?

Robí sa to na Slovensku tiež?

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu