reklama

Neboli celkom z tohto sveta

Neboli celkom z tohto sveta. Teda - boli tu, sú tu a všetci ich berieme ako súčasť nášho sveta - ale nie sú to „našinci". Kdesi som sa stretla s výrazom „vašinci", to je presne to, čo som pocítila pri pohľade na nich. Boli v každom ohľade, v každom okamihu - trochu viac. Viac štíhli, viac elegantní, viac príťažliví, viac z toho sveta než tohto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lepšie to neviem popísať. V knihám ich ktosi pomenoval elfovia.

To sú tí, ktorými sme v snoch, alebo ktorými chceme byť - keď nás neťaží pozemská sila bytia. Čosi ako motýle, prízraky, víly - poletujú si zľahka sem a tam, tvory ktorým lietať problém nerobí. My pozemšťania, pri každom kroku cítime, ako nás to silou púta k zemi. A oni, oni majú to privilégium vznášať sa, zľahka sa dotýkať dlhými štíhlymi nohami, všetkého len tak, akoby nevedomky, končekmi prstom - listov, kvetov, oblohy....Stretla som dvoch - boli mi najbližší...ona a on.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale určite za to platia. Vždy a za všetko sa predsa platí. Taký je zákon vesmíru. A za privilégia, nebyť obyčajným sa musí platiť.

Ťažko a veľa...

Len by ma zaujímalo, čím a ako platia dlhonohí, nosatí a špicatouchí elfovia....

Asi nie našou menou.....

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu