reklama

Môj mozog ulovili Lovci mozgov

Knihy sú ako sny. Niektoré sny ani nechcete snívať a predsa s nimi neviete a nemôžete prestať. Rovnaké je to aj s niektorými knižkami. Lovci mozgov od Jo Nesbo a sú príbehom, ktorý je na môj vkus až príliš plný krvi, násilia, zbraní, strachu a výkalov. Škandinávsky prekomplikované, kriminálne preladené, mŕtvolami prehustené, všetci hrdinovia s nevysloviteľnými menami.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

A predsa som sa toho príbehu nedokázala vzdať. Znervózňoval ma, brnkal mi na nervy, držal ma v hrsti. Knihu som síce odkladala kde kade po byte ale vždy som ju znovu vzala do ruky a pokračovala v čítaní o Rogerovi Brownovi, profesionálnom headhunterovi. Nemyslím si, že majitelia alebo zamestnanci našich personálnych agentúr majú taký akčný zločinecký život, ani to, že sa niekedy ocitnú doslova a do písmena po uši v sračkách.

JO NESBØ (píšem veľkými písmenami, lebo som to Ø nenašla medzi malými písmenami) je majster svojho odboru. Namiešal do príbehu Rogera Browna primeranú dávku všetkého, čo robí kriminálny príbeh kriminálnym príbehom. Sfilmovaní Lovci mozgov musia byť napínavým trhákom (nevidela som a ani na to do kina nepôjdem).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak ste slabšia povaha - nečítajte pred spaním.

Ak máte radi napätie do poslednej stránky - čítajte aj po polnoci.

JO NESBØ: HEADHUNTERS - Lovci mozgov. Ikar 2011

Andrea Ostrihoňová

Andrea Ostrihoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  153
  •  | 
  • Páči sa:  107x

Som aktívna. Niekedy. Zoznam autorových rubrík:  Cool Curaçaohlavovinyknigy, knihy, booksIrečité ÍrskoNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu